خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

شعرخودم

  

 

ازاین دنیا همی ما سیر گشتیم                                جوانی را ندیده پیر گشتیم  

 

درآن دوران که خواستیم زندگی را                   درونه غم همی زنجیر گشتیم  

  ( سیدمصطفی میربشری)

 

این دوبیت شعرم یکی ازشعرای خودمه حدودیه سال پیش ساختمش خیلی بی وجدانیه اگه از روش کپی برداری کنید بدونه ذکرنام  

تاحالا هیچکدوم ازشعرایی رو که خودم ساختم وداخل لاگ قرارندادم البته اگه بشه اسمشوگذاشت شعر،  امااین دوبیت وخیلی دوسش دارم. 

نظرات 10 + ارسال نظر
منوتو سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام دوست عزیز عالی بود

هستی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ

تو فوق العادهای بهترین دوست من

سلاااااااام
مرسی مرسی بازم ماروخجالت دادیا
لطف داری خیلی ممنون که بهم سرزدی
بازم ازاین کارا بکن
زیره سایه خدا پاینده باشی

یاسمین سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی عالی بود
چون من خودم کار ویرایش میکردم بعضی وقتا......خیلی با استعدادی!

سلام خیلی خیلی لطف دارید
ممنونم ازنظرت
خیلی خیلی لطف کردی
بازم به ماسربزن خوشحال میشم

محمد سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام خیلی باحال بود
ایول اگه واقعاازخودته خیلی جالب بود
ترشی نخوری یه چیزی میشیا

سلام لطف کردی که نظردادی
آره بخداازخودمه
مرسی ازنظرت بازم بهم سربزن

سعید سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ

بابا ترکوندیا
حالاخداییش خودت نوشتیش؟
وبلاگت جالبه دلم گرفت

آره بخدااین چه سوالیه خودم نوشتمش دیگه دروغ که ندارم بگم عزیزه من
نظره لطفته خیلی خیلی خوشحال شدم
شمابه مالطف دارین
بازم به من سربزن

محبوبه سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

آقای عزیزمن این متن ونوشتم تودفترم ازنظره شماکه اشکالی نداره
عادتمه اسم شاعراروتودفترم نمینویسم

سلام
هرجورراحتین
ولی عادته خوبی ندارین ترکش کنین بهتره
موفق باشین

ناهید سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

وبلاگتون به دل مینشست
فقط میخواستم همین وبگم













همین....

سلام نظره لطفتونه
بازم به من سربزنین
خوشحال میشم

باران سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

قسمت اموزشتون وخوندم بدردمم خوردم اونجا هم نظرگذاشتم واستون
اماچراانقدرکوتاه بود

مرسی ممنون
دوسته عزیزمن تازه شروع به نوشتنه این اموزش کردم نظرتون داخله اون قسمتم دیدم لطف کردین اماچون تکراری بودپاکش کردم
اگه بازم به من سربزنین میبینین که هرروزاون قسمت ژرمحتواترمیشه به یاری نظراته شما

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ

ایـــــــــــــول...........دیدی ؟؟؟؟؟؟؟

سلام چیو؟

عذرا دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

salam mostafa jan . arezoye behtarinharo baray mikonam

سلام ممنوم که به لاگه من سرزذی
انشا الله هرجا هستی موفق وشادباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد